niedziela, 20 października 2013

Najważniejsze pytanie!


Witajcie po przerwie!
Postaram się wrócić do dzielenia moimi spostrzeżeniami na temat realizacji marzeń o własnym salonie.

Kiedy zaczynasz myśleć o swoim własnym salonie, o miejscu, które stworzysz chcesz, żeby było wspaniałe,
żeby każdy klient czuł się w nim wspaniale.



Niestety to za mało. Dziś salony urody rosną jak grzyby po deszczu. Są wszędzie, na każdym osiedlu, w centrach handlowych, w pasażach, w centrum miasta, w hotelach i pensjonatach. Większość  promuje się jako specjaliści oferujący najlepszej jakości usługi w przystępnych cenach. Klienci gubią się w gąszczu sloganów o najnowszych produktach i urządzeniach urodowych.
























www.weheartit.com


Dlatego zadaj sobie najważniejsze marketingowe pytanie:


Co wyróżni mój salon?Co sprawi że będzie inny niż konkurencja?



Jak znaleźć odpowiedź na to pytanie?

Zastanów się w czym jesteś dobra, co jest Twoją pasją i spróbuj przekuć ją w atut Twojego salonu.

Może uwielbiasz muzykę i z tego będzie słyną Twój salon? Będziesz promować go jako "salon piękności z najlepszą muzyką w mieście".

A może czytasz dużo książek i to właśnie najnowsze tytuły w poczekalni  będą wyróżniały Twój salon.

A może będziesz słynąć z tego, że w salonie zawsze są świeże kwiaty i koktajle ze świeżych owoców.

Oczywiście taki dodatek nie zastąpi perfekcyjnej obsługi klienta i najwyższej jakości usług. Jednak sprawi, że Twój salon nabierze  charakteru i będzie wyjątkowy.

To czym się wyróżnisz, przyciągnie klientów, a jakość Twoich usług sprawi że zostaną.

























www.weheartit.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz